سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وکالت
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]

نوشته شده توسط:   علی جعفری فرد  

چند سال هموطنان گرامی را به سفر به استان لرستان و مخصوصا شهرستان کوهدشت دعوت کردیم و پیشنهاد دادیم به این دیار سفر کنند.

و در آستانه آغاز فصل بهار و در این ایام خوش طبیعت، لرستان و کوهدشت سرسبز سفره بی ریا و دامان پرگل خود را برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی گسترانده است.
این خطه سرسبز و زیبا با جاذبه های طبیعی و بکر، آثار تاریخی فراوان، چشم اندازهای زیبا و چشمه سارهای طبیعی آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
وجود کوههای فراوان باارتفاعات پست و بلند ناشی از کشیده شدن رشته کوه های زاگرس، باعث ایجاد دشتها و مناطق جنگلی، نواحی مرتعی، رودخانه ها و چشمه های فراوان، مناطق حفاظت شده، آبشارهای بسیار زیبا، سرابها، پوشش گیاهی متنوع و انبوه، مراتع غنی و پارک های جنگلی دراستان شده است.
نوروز 92 از همه همنوطنان عزیز دعوت کردیم که از کوهدشت دیدن کرده و نوروز را مهمان مردم مهمان نواز و خونگرم این شهر باشند نوروز امسال هم شما را دعوت میکنیم میهمان این مردم باشید.( من و خانواده ام هم مهمان مردم کوهدشت و البته پدرم و پدر همسرم می باشیم و مانند سالهای گذشته باز هم مزاحم آنان هستیم انشاءالله که همیشه زنده باشن)


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ