سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وکالت
«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]

نوشته شده توسط:   علی جعفری فرد  

از ظهر امروز اخباری مبنی بر کشته شدن سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که از سوی امام خمینی (ره)مرتد اعلام شده بود منتشر شد امشب نیز پیامکهایی بدین شرح ارسال می گردد: «بسم رب الحسین، نصر من الله و فتح قریب، الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، <خبر فوری> به درک واصل شدن کثیف ترین حیوان کره زمین، سلمان رشدی مرتد، به دست یکی از شیعیان مولا علی علیه السلام بر شما و بر همه مسلمین جهان مبارک باد لطفا پیام رسانی کنید تا دل شیعیان شاد شود.»

هنوز هیچ یک از منابع رسمی این خبر را تأیید نکرده اند.

قبلا نیز در فروردین 1388 نیز چنین اخباری منتشر شد .بعید نیست که انتشار این خبر آن هم به صورت پیامکی موجی باشد برای زنده نگه داشتن آن فتوای تاریخی حضرت امام، و مسئولیت سنگینی که بر دوش جوانان شیعه است.

متن فتوای تاریخی حضرت امام خمینی ( ره )

انالله و انا الیه راجعون
به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان مى‏رسانم، مؤلف کتاب "آیات شیطانى " که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتواى آن، محکوم به اعدام مى‏باشند. از مسلمانان غیور مى‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسى جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاءالله. ضمناً اگر کسى دسترسى به مؤلف کتاب دارد ولى خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نماید تا به جزاى اعمالش برسد.
و السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انشاءالله که خبر صحت داشته و جهان از لوث این پلید پاک شده باشد


 

به هر حال عزیزانی که اطلاعاتی در این خصوص دارند ما را نیز در جریان قرار دهند.

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ